LOVE

/
0 Comments
   
Je profite d une pause pour celebrer , encore et toujours , l amour.  Je remercie la grande force de l univers qui me guide sur le chemin de l amour chaque jour. Elle dicte mon coeur a aimer la vie et a ne pas renoncer a toutes ses causes. C est elle qui  m`a menee a toi Wesley. Tu es l  incarnation de cet amour qui me rend vivante. Avec toi, tout est encore possible et ce n est jamais trop tard. Ton sourire me donne des ailes depuis 1 an et 7 mois (oui je compte !) . Merci pour partager cette vie magnifique, parfois dangereuse et hors la loi que nous menons. Tous les deux contre et envers le systeme qui detruit la planete et l ame des etres humains, ce n est pas suffisant pour changer les choses, mais 1 homme eveille vaut mieux que 100 endormis.    Je tAime . Photo mars 2012, mont blanc.
   
  Love still Love again. I want to thank the great force of the universe, which leads me on the way of love every day. It dictates my heart to love life and never give up its causes. even if it takes time. This force led me to you Wesley. You embody this love that keeps me alive. With you, everything is still possible and it is never too late. Your smile makes me fly for 1 year 7 months(yes im crazy to count ;). Thank you to share this wonderful life with me, sometimes hazardous and outlaw. Us both against the destroying system that empties human souls is perhaps not enough to make a paradise on earth, but 1 awaken man worths 100 sleepy ones ... I love you de tout mon coeur.

Les hommes éveillés n'ont qu'un monde, mais les hommes endormis ont chacun leur monde. ...
Awake men have one world, but asleep men have their "own each world"


You may also like

No comments:

Dual Horizons 2015. Powered by Blogger.
Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts: